Gümülcine

8.12.2012

SABAH KAHVELERİMİZ VE HAVA BUZ GİBİ

HERKEZE HAYIRLI SABAHLAR, GÜZEL VE MUTLU BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM.BİZ BU SABAH BUZ GİBİ BİR HAVAYA UYANDIK,DIŞARISI -8 DERECE. BİZ HERZAMANKİ GİBİ CUMARTESİ SABAHINA TÜRK KAHVESI İÇEREK BAŞLADIK.HAFTA İÇİ İŞE YETİŞEBİLME TELAŞI İÇERİSİNDE OLDUĞUMUZDAN SABAHLARI TÜRK KAHVELERİMİZDEN MAHRUM KALIYORUZ HAFTA SONU OLUNCADA BİR FİNCAN KAHVE İLE SAATLERCE SOHBET EDEBİLİYORUZ.KAHVELERİMİZİ YUNANİSTANDA GÜMÜLCİNEDEN ALIYORUZ.DAHA ÖNCE BURADA BAHSETMİŞTİM,FAKAT HENÜZ BLOG İÇİNDE LİNK NASIL VERİLİR BİLEMEDİGİM İÇİN BUNU YAPAMIYORUM.YOLUNUZ GÜMÜLCİNEYE DÜŞERSE MUTLAKA KAHVECİ HASAN EFENDİYE UGRAYIN. BU POSTUMU TELEFONDAN HAZIRLADIM,HATALARIM OLURSA KUSURUMA BAKMAYIN LÜTFEN. BOL KÖPÜKLÜ KAHVE TADINDA BİR HAFTA SONU DİLİYORUM

8 yorum:

  1. Merhaba! Hemen iade-i ziyarete geldim.
    Bir fincan az şekerli kahvenizi içtim kaçtım :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Hos geldiniz sefalar getirdiniz,ziyaretiniz ile cok mutlu oldum,yine beklerim :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle siteniz hayırlı olsun,bloger ailesine hoşgeldiniz.Kahveniz bol köpüklü nefis görünüyor,afiyet olsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak karşılama için çok teşekkür ederim ,acemiyim buralarda umarım zamanla daha iyi olur herşey,sayfama hoş geldiniz ...

      Sil
  4. kahveler harika görünüyor...
    afiyet olsun...
    evet hava buz gibi...
    İstanbul da donuyoruz...

    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şirine biz Almanyanın kuzeyinde yaşıyoruz ,buralar genelde çok soğuk oluyor ve güneşe hasret kalıyoruz. Güzel bir hafta diliyorum...

      Sil
  5. kahve harika olmuş bol bol bol köpüklü ohh
    afiyet olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hosgeldin sefalar getirdin,sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...