Gümülcine

1.12.2013

SİLİKON KREMA POMPASI



Geçenlerde aldığım bu ürünü bugün deneme fırsatım oldu.Ben içerisine muffin hamuru koydum.


Kapağı çok kolayca açılıyor ve geniş olduğu için hamur içerisine çok rahat dökülüyor.


İçinde hamur varkende şekil veren ağızlıklar kolayca değiştiriliyor. Yine içinde hamur varken gerektiginde ürünü yatay olararak açtığınızda içerisine hamur ilave edebilirdiniz.


Temizliğide çok kolay diğer parçalarıda kendi içerisinde saklanabiliyor.Ben çok sevdim bu ürünü.
Muffinlerim görüntülenemeden bittiğinden foto paylaşamadım.
Sevgiyle kalın....

2 yorum:

  1. kullanılışlı bir ürünmüş..Nereden aldın?
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol,ben Almanyadan aldım fakat internette daha uygun fiyata varmış

    http://m.gittigidiyor.com/urun/97460838
    Buradan bakabilirsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...