Gümülcine

2.11.2011

ÖDÜLLÜ PASTALAR

Gözlerimle görmesem bende bunun bir pasta olduguna inanmazdim.
Fotograflar gecenlerde arkadasimla gittigim pasta yarismasindan.
Benim favorim olan pastanin fotografini daha önceki postumda yayinlamistim.

Farenin elindeki cevizi önce gercek ceviz zannetmistim,fakat o bile seker hamurundan yapilmis.






Bunlar hepsi ödüllü ve ayni kisi tarafindan hazirlanmis pastalar.





Okadar cok fotograf cekmisimki,dogrusu hangisi paylasacagimi sasirdim.
Hepsi birbirinden güzel ve ilgincler.


Simdilik bukadar .Sevgiyle kalin.....






2 yorum:

  1. bunlar pasta değil sanat eseri...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Emine sayfama hos geldin.
    Cok haklisin,bunlara sadece pasta demek haksizlik olur,cok fazla emek harcanmis,en ince ayrintisi düsünülmüs , ortaya sahane eserler cikmis.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...