Gümülcine

16.12.2010

COK YAGDI COK


YINE KARLI GÖRÜNTÜLERLE ARANIZDAYIM.BIR YAGDI BIR YAGDI BUGÜN SORMAYIN.KAR FIRTINASI DEDILER BUZLANMA DEDILER ILK VE ORTA OKULLARA TATIL VERDILER.SABAH TELEFONA SARILIP ANNEMLERI ARADIM:"BUGÜN SAKIN DISARIYA CIKMAYIN!"DIYECEKTIM,BAKTIM ANNECIK HASTA OLMUS.SESI GITMIS.


ISTEN CIKINCA ECZANEYE UGRAYIP ILAC ALDIM ,ANNEME GITTIM.
YOLDA YÜRÜRKEN EP EY ZORLANDIM,FAKAT COKTA KEYIF ALDIM. BEMBEYAZ KARIN ÜZERINDE YÜRÜMEK VE HER ADIMDA CITIRDAYAN O SESI DUYMAK........

CAY ICTIK ,AZICIK SOHBET ETTIK.PERDELERI ACTIK DISARISINI IZLEDIK.
ALLAHIM BU NASIL HUZUR VERICI BIR MANZARA.
IZLEMEYE DOYMUYORUM.

BUKADAR DINLENME YETER DEYIP DÜSÜYORUM EVIME DOGRU YOLA.
KIZIM SICACIK GÜLÜMSEMESIYLE KARSILIYO BENI KAPIDA.
ALLHIM BU GÜNÜMÜZÜ ARATMA......




2 yorum:

  1. Gerçekten sevgili Gümülcine sağlık , afiyet insanın sevdiklerinin sağ ve yanında olması çok güzel bir nimet. Allah bu günümüzü aratmasın.
    Her mevsimin ayrı bir güzelliği ve önemi var. ve hepsi Yüce yaratıcımız tarafından bizler için tanzim edilmiş.Her şey ne kadar güzel bir de insanoğlu bozmasa...

    YanıtlaSil
  2. Amiiinn. Rabbimin isi iste siz orda donarken, biz burda yaniyoruz. Ama her yer ayri bir guzel bu dunyada oyle degilmi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...