Gümülcine

18.10.2011

Çok ilginç pastalar pasta fuarı

PASTA YARISMASI (TORTEN SHOW)

Herkese merhabalar
Hafta sonu arkadasim ile birlikte gittigim pasta yarismasinda cektigim fotograflari mutlaka görmenizi istedim.Salona girdigimizde gördüklerim karsisinda saskina döndüm.Allahim bunlar nasil güzel seyler böyle.Üstteki yastik pastanin basina kac kez gittim bilmiyorum.



Hamburgerin yaninda patatesleride unutmamislar.Üstelik patateslerin üzerine tuz bile serpmisler.Her ayrinti düsünülmüs,inanilmaz emekler sarf edilmis.Hepsi birbirinden güzel ve ilginc calismalar.En cok hangisini begensem acaba diye dört döndüm.Yastik pasta jüriden ödül alamasada benim favorim oldu.
Fener pasta neredeyse benim boyumdaydi.Dügün pastalari katogerisinde yaristi.Okadar cok foto cekmisim,hangisini paylasacagimi sasirdim.Hele birde ödüllü pastalari görseniz.


Pasta tadinda güzel günler diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...